Gravid vecka 37 🎀

publicerat i AllmÀnt;

Bebis vĂ€ger nu nĂ„gonstans mellan 2700-3000 gr, och Ă€r cirka 48 cm lĂ„ng. 

Jag börjar kĂ€nna mig mer fĂ€rdig med sakerna till henne nu, jag har tvĂ€ttat upp hennes klĂ€der och filtar, packat hennes BB-vĂ€ska och nĂ€stan packat fĂ€rdig min. Det enda vi behöver köpa hem nu Ă€r ersĂ€ttning att ha hemma samt blöjor i storlek 1, jag fick en hel blöjtĂ„rta med blöjor i storlek 2 sĂ„ vi har en del hemma om det skulle va â˜ș Annars sĂ„ Ă€r det bara kvar att koka nappar och nappflaskor i princip som behövs till henne. 
Börjar kĂ€nnas nĂ€ra nu och det kĂ€nns i kroppen, jag har fĂ„tt sĂ„ ont i vĂ€nster höft och jag hoppas det ska gĂ„ över igen, jag har Ă€ven jĂ€tteont i vĂ€nster hand, det ver jag dock inte om det Ă€r gravidrelaterat eller vad det kan vara. 
Robin hĂ„ller Ă€ven pĂ„ med hennes rum nu, men det Ă€r en hel del kvar att göra. 

HĂ€r skymtar ni Ă€ven den fina lekmattan frĂ„n Alice & Fox som vi fick av Matilda och de fina aktivitetsleksakerna frĂ„n Done by deer vi fick av Elin 😍 FĂ„ret Ă€r ett gosedjur frĂ„n IKEA som spelar bĂ€ bĂ€ vita lamm somjag sydde i ett band sĂ„ det ocksĂ„ kunde hĂ€nga â˜ș 

Kommentera inlÀgget hÀr :